Què pot passar quan se’ns insereix a la ment
un missatge moltes vegades? (veure Publicitat enganyosa I)
Efectivament que l’acabem acceptant com a
veritat absoluta.
Això ens passa amb la publicitat, que ens
converteix en consumistes compulsius o en electors dels pitjors partits
polítics.
Just portem 2 setmanes que l’ajuntament ens
envia el missatge “respecta el descans dels veïns”, i encara ens en queden 3,
que la gent ja comença a exigir aquest respecte.
És evident que no tothom descansa en els
mateixos horaris, per el que costa molt assolir aquest respecte absolut.
Per tant, què falta en el missatge que ens
envia l’equip de govern? Tinc la resposta:
Tolera les activitats dels veïns.
Estem en temporada d’estiu, hi ha diferents activitats a la vila, quines nits!
Què proposen els veïns que ara exigeixen el respecte al
descans? , que es facin les activitats al mig del bosc, on no puguin molestar a
ningú? Segur que sorgiria algú que exigiria respecte a la natura.
Per tant, ens trobem amb una campanya, en
plena canícula, que no ens porta a la convivència, sinó que ens porta a la crispació
i a la intolerància.
Si yo cumplo todas las exigencias requeridas en la normativa...qué recibo a cambio?.EStoy algo cansada de no recibir nada a cambio.
ResponderEliminar